frulle



God morgon!

Här sitter jag med min Mimmi skål och äter youguhurt och sån där müsli med russin i. Jag har dessutom en ny klänning på mig, men den ser ni nog inte så mycket av tyvärr.. Ska snart börja röra mig neråt spårvagnen för att åka till jobbet, känner på mig att det blir en bra dag imorgon! (Ja så trött är jag, ni förstår kanske att jag skulle skriva idag och inte imorgon, men hopp så det kan bli).

Läste min vän Idas blogg nyss, där hon hade skrivit lite om gymnasietiden och lagt upp bilder på minnen. Och jag känner verkligen hur jag saknar vissa personer. Jag har verkligen jobbat hela sommaren, och de få dagar då jag vart ledig då är det nästan ingen annan som är ledig. Så det har inte blivit att man har träffat så många vänner.. Sen blir det alltid den där gamla klyschan att "vi hörs", jo visst hörs man en eller två gånger och säger att snart måste vi träffas. Men det kommer alltid något igenom, och man ses aldrig till slut.

Jag vill gärna tro att även fast man inte ses, så känner man vilka ens närmaste vänner är och de håller man kvar vid. Man kanske inte behöver prata varje dag, eller ens varje vecka. Men man VET att vänskapen finns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0