min nagel :(



Min nagel på tummen gick av när jag skulle dra upp min strumpa förut när jag fikade med Amanda. Tror ni jag blev ledsen? JA! Och förvånad då jag inte kände någonting alls. Skit tänkte jag och gick vidare i livet. TILLS... Jag skulle prova ett par skor på Scorett och när jag sen då skulle dra upp min strumpa igen så går den andra tumnageln av. Vad är chansen att båda tumnaglarna går av just på precis samma sätt, när jag drar upp strumpan?

Det är ju inte direkt så att jag slängde igen en dörr eller nått på nageln för då skulle det ju kännas ganska sä självklart att de gick av, men av en liten jäkla STRUMPA?! Som tur är så har jag en sån fin vän i My att hon kommer sätta dit nya. Så nu behöver jag bara försöka täcka över det här tills vi hittar någon bra tid att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0