galgar

Hemkommen från IKEA och Ikanohuset. Fick med mig lite nödvändiga saker hem, som galgar(!), påslakan, en ram och lite sånt. OCH VET NI VAD?!



Jag köpte också ett par jeans... Har nog inte köpt det på säkert sisådär 4 år kanske. Fick nått spel och bara bestämde mig att jeans ska jag ha. Grejen till varför jag aldrig har det är för att jag inte passar i det tycker jag, eftersom mina höfter är för stora i förhållande till midjan och så vidare. Så det finns aldrig ett par byxor som passar... Men nu hittade jag ett par i stretch modell som faktiskt passade riktigt bra! Så nu blir det att använda det ibland.

När man är på IKEA så får man ju inte missa att äta deras köttbullar!

Klassiskt köttbulletallrik MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0