Gulliver's resor

http://www.silverscreen.se/sysimages/movies/31972.jpg

Jag och Benjamin har precis kollat på den här filmen, den var sådär men helt okej. Har lite svårt för Jack Black, han är alltid så överdriven och spelar alltid exakt samma roll på samma sätt i alla filmer han är med i. Jag har aldrig sett honom i en seriös roll, har ni?

Nu sitter jag och surar lite, för jag hade så stor lust att åka till IKEA. Men mamma kom och förstörde allt med att säga att det var för sent för att göra det. Förstår inte riktigt hur hon tänker eftersom klockan var 3 när hon sa det. Ännu ett skäl till att försöka ta det där jävla körkortet kanske?!

Kommentarer
Postat av: Ghost

Fantastisk !

2011-02-22 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0