natten

Klockan är över 1, vilket inte egentligen är så sent, men eftersom jag vaknar så himla tidigt varje morgon så blir jag trött vid sisådär 9-10 tiden och då känns det här väldigt sent. Men Benjamin vägrar att gå och lägga sig, och jag vill inte ligga där själv... Vad gör man inte för den man älskar? Right?

Så jag ska väl sätta mig och spela angry birds, som jag har fixat till min dator nu så jag inte bara har det i mobilen. Det är ett skitkul spel och har ni inte spelat det så måste ni testa!!!!!!

http://danielkjellsson.com/wp-content/angry_birds.jpg

Jag varnar er dock, det är extremt beroende framkallande! OCH så blir man sjukt arg när det inte går som man vill, eller det kanske bara är jag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0