söndag.

Idag är det söndag och vid det här laget så vet ni väl vad som händer i mitt liv på söndagar? Ja just det, skolan! Idag blir det nog ändå lite kul, vi ska nämligen ner till de geer-hallen (där vi ska ha alla konserter nästa vecka) och hänga upp kläder och för första gången få testa allt på den riktiga scenen. Hoppas det blir roligt, för jag behöver verkligen piggas upp från den här värkkoman jag hamnat i.

Blir ni också så när ni har ont? Att ni blir arga för minsta lilla, börjar tjuta för minsta lilla och är hela tiden trött och grinig? Jag är så, och jag HATAR det. Förra veckan grät jag minst en gång om dagen, för små skitsaker! Det är inte okej... Jag brukar ju inte va den som gråter, FAN.

Idag har jag i alla fall på mig min nya beigea tröja, och den är superskön!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så snygg!!! :D

2011-02-06 @ 19:12:44
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0