varmt

Har precis tvättat bort ett ton smink från mitt ansikte, och imorn ska det på igen dock i betydligt större mängd! Idag stod det genrep på schemat, och stressigt som tusan var det. Nu är jag så extremt trött så jag kommer inte bjuda på något mer inlägg än såhär idag!

MEN IMORGON HAR VI PREMIÄR KLOCKAN 9!!!!

Det betyder att klockan 7 ska man sitta och sminka sig! jippi. Ikväll ska jag ta en dusch, för det blir så extremt varmt på scenen i alla kläder. Jag kan väl erkänna att man inte luktar sååå jättegott efter några timmar av föreställningsarbete!! Men kul är det faktiskt, och imorn har vi ju förhoppningsvis en grymt bra publik som stöttar oss!

Puss på er alla fina, och glöm inte köpa biljetter till Lördagens föreställning av ExpediSON!!!!!! (Finns att köpa på ticnet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0