varmt!

Just nu sitter jag bara och väntar. Gick upp till skolan och fick en smärre chock, kom på att jag inte ens satt min fot här på typ 2 veckor om inte mer... Det kändes lite konstigt. På ett sätt så kanske det är bra att man vänjer sig av med det under en tid så det inte bara blir pang på, men det känns ändå konstigt.
Jag väntar i alla fall på att gå ner till teatern igen för att ha en kvällsföreställning. Föreställningen förut idag gick inte alls bra, det kändes som att alla var för slappa och inte brydde sig riktigt. Tror att det är för att alla är trötta av värmen och kanske för att all spänning har släppt nu efter premiären i söndags!
Ja ja, håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0