sovstund

Nu är jag hemma och har precis slängt i mig lite lunch! Fick ta lite rester som fanns i kylen och det var nog på gränsen till att behöva kastas haha, det var helt enkelt ganska så äckligt.

Jag tänkte faktiskt lägga mig och sova en stund nu, för är helt slut av den här jävla förkylningsskiten och sen när jag vaknar så ska jag skriva min projektrapport! Som jag sa förut så ska jag ju bli klar med den idag, hur lång tid det än kommer att ta. För jag vet att om jag inte sätter mig ner och skriver hela på en gång så kommer det inte bli gjort, så funkar jag!

Så nu ska jag ta mig min sovstund som man jämt gjorde på dagis efter maten!


Kommentarer
Postat av: Zami

Sv: tack så mycket! Det gick väldigt bra faktiskt :)

2011-03-29 @ 12:15:32
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0