sko-längtan

Jag hittade ett par coola skor på Scorett idag, tyvärr hittar jag ingen bild på dem någonstans för jag tror att de precis har kommit in i butik. Men det är ett par rosa mocka skor som är lite gubbaktiga. Jag är riktigt sugen på dem måste jag säga, tror de kan vara riktigt härliga nu i vår & sommar.

Det är väldigt många tråkiga saker som händer just nu i mitt liv, samtidigt som det händer massa kul saker. Så jag är fylld med massa känslor som jag inte har en aning om hur jag ska reagera på. Känner att det inte är någon som lyssnar på mig, utan alla bara bestämmer sig på en gång vilken åsikt de ska ha och sen så lyssnar de inte på någon annan...

Jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0