trött

Sitter i min favorittröja och kollar på Sabrina tonårshäxan. Kul lördag... Jag orkar verkligen ingenting. Har inte sovit mer än 2 timmar per natt i över två veckor nu. Påsarna under ögonen växer, något tips på hur man får bort dem?



Inatt ska man ju dra tillbaka klockan en timme med, så då blir det en extra timme till att fördriva genom att kolla in i väggen. Börjar må riktigt dåligt över att inte kunna sova, man inser verkligen hur mycket man behöver sömn när man inte kan sova.

Ska kontakta vårdcentralen på måndag och se om jag kan få några sömntabletter eller något sådant. Snart går jag nog under.

Sorry för ett depp-inlägg, men så är det just nu. Saker kan inte alltid vara på topp, och just nu känns det som att jag har en jobbig sak som föder den andra och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0