you've got mail

Jag är baddare på att skicka mail, jag älskar det! Är så himla smidigt att bara skriva några rader och skicka iväg och oftast så får man ett ganska så snabbt svar ifall personen i fråga sitter vid en dator.

Vad som är ännu smidigare är ju att man kan skicka och ta emot mail i sin telefon (jag vet att alla vet det) MEN nu är det så att min kära iPhone har lagt ner den fina funktionen. Jag kan ta emot mailen och läsa dem men jag kan inte skicka iväg eller svara på några. Detta förstör min dag lite halvt varje dag då jag måste svara på dessa mail men måste vänta tills jag kommer hem vid halv 9 på kvällen.

Buhu, ilandsproblem nummer 1 :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0