promenad

Istället för att ta bussen hem idag från jobbet så bestämde jag mig för att promenera hem. Det gick på 35 minuter, vilket inte alls är så farligt. Jag trodde att det skulle ta längre tid, för när jag gick dit någon annan gång så tog det 45-50 minuter... Jag måste verkligen ha gått väldigt sakta då för jag gick inte överdrivet snabbt idag!

Ikväll ska jag plocka iordning i mitt rum, har ju inte hunnit ställa iordning något alls sen jag var på IKEA och det är ju en vecka sen nu! Dags att ta tag i saker Hanna! Sen ska jag se på Idol ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad duktigt! :) Uppförsbacke? Nedförsbacke? :P

2011-09-11 @ 21:57:22
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0