prylgalen

Har pågrund av mitt jobb, ja jag skyller på det, blivit prylgalen! Kul är det, men som sagt dyrt...


Men här har ni min nya docka från Yamaha. Man kan sätta i sin iPod/iPhone, spela cd, USB, radio PLUS att den är galet snygg och har ett extremt bra ljud!


En extern hårddisk som håller på och bråkar med mig, så den är jag inte så glad på just nu!


Blu-ray spelare från Philips som också har ingång för USB


Och kanske det roligaste av allt och också orsaken varför de första bilderna är vända åt fel håll. Canon S95 Powershot!! Äntligen kommer det bli lite bättre bilder till bloggen, jag ska bara klura ut allt först!

Prylgalen? Tacka gudarna för avbetalning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0