dreaming

Jag drömmer så sjuka drömmar, och jag är så fruktansvärt lycklig i dem att det är läskigt att vakna upp och inse att det bara var en dröm. Två nätter i rad nu, med olika drömmar men samma lyckliga känsla. Undrar vad de betyder?! Hade varit sjukt coolt om man kunde drömtydning... Eller så accepterar jag bara att de är drömmar och försöker suga åt mig av den lyckliga känslan och stoppa in den i mitt verkliga liv!

Idag då, jobb självklart! Det är lite dåligt väder med så jag tror att det kommer vara rätt så mycket folk. Fredag och sista dagen på påsklovet med för kidsen! Börjar vid 14, så tänkte slänga ihop någon god lunch nu innan det är dags att dra mig mot stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0