långfredag

Jag är fortfarande inte frisk, ta mig fan! Så har legat hela dagen idag också. Kollade precis på en ny film, The Vow. Den var en riktigt mysig feel good film som jag bara kunde slötitta på i sängen. Det var också lite fränt att den var baserad på en riktig händelse för ett par!

Snart är det matdags, får se hur mycket jag får i mig idag. Kan ju lugnt säga att det blir ingen påsk för mig i år, varken mat eller firande, vilket känns supertråkigt! Vi har alltid träffats hela släkten på påsk och så har vi bytt påskägg och allt. Jävla immunförsvar!



Sen den om ni har lite tid över och bara vill mysa framför en film!

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

GLAD PÅSK :D

2012-04-07 @ 10:14:36
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0