21.41

Just nu saknar jag Benjamin så jag spricker, gör nästan ont i mig. Är aldrig kul att känna så, men visst är det bra att saknar varandra också. Gnistan hålls ju vid liv längre!
 
Jobbet idag var rätt lugnt, kom väl någon rusch här och där men inte alls så mycket folk som vi har trott skulle komma. Det känns tråkigt, men samtidigt så har det ju varit ganska så soligt väder så förstår ju om folk vill lapa sol istället för att dricka kaffe. Hoppas på mycket folk imorgonkväll då det är sista kvällen för augustifesten och vi behöver få in så mycket cash som möjligt i vår lilla shop!
 
Inga nya bilder blir det tagna heller eftersom jag jobbar i stort sätt varje dag, och inte fixar jag mig supersnygg när jag ska stå i skjorta och förkläde en hel dag. Ska bli bättre på allt det här nu framöver, vill ju behålla mina fina läsare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0