Fredag

Jag är hemma, jag är trött! Igår gick jag och la mig klockan 21, haha känns lite roligt att ens säga det. Har haft några tuffa dagar på jobbet nu med massor att göra, då blir man lite trött efter ett tag.

Min förkylning blir bara värre och värre, intresseklubben antecknar jag vet! Så ser väl livet ut just nu. MEN imorgon åker jag till mitt älskade Stockholm och strosar runt och njuter av en ledig dag. Det ska bli så himla skönt, och jag hoppas att jag hittar lite kul shopping också.

Hittade en gammal bild på mig, när jag hade mina svarta glasögonen + mörkt plattat hår + min älskade saknade piercing. Vilka tider!
 

Kommentarer
Postat av: Davida

Du är alltid fin <3

2012-09-01 @ 08:53:23
URL: http://Davida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0