frustrerad

Har de senaste två timmarna försökt att möblera om lite i mitt rum (igen). Jag är så fruktansvärt trött på de mörka väggarna och allt som har med mitt rum att göra, så minsta lilla förändring just nu är endast positivt. Dock så gick det inte så bra som jag ville då jag inte har tillräckligt mycket vägg för alla mina saker. Gav upp för kvällen, får sova på saken och se om jag vaknar upp med en ljus idé!
 
Ska börja kika på om jag kan fixa mina väggar också. Vill ha vitt, vitt och vitt! I början när jag gjorde mina mörka väggar, för ca 2-3 år sen, så älskade jag dem och tyckte det var superskönt med ett mörkt rum MEN ju längre tiden går desto mer deppig och tung känner jag mig när jag går in i rummet. Nu har jag ju testat på ett mörkt rum, och inser att det inte är något för mig varken nu eller i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0