Mot jobb

Har suttit hela förmiddagen och skrivit på min ansökan till Master Barista.utbildningen inom Espresso House. Ska kika lite mer på den imorgon, men känner mig ganska klar! Så blir att skicka in den och hålla tummarna, vore så förbaskat kul och häftigt att komma med. Är verkligen hur många som helst som söker, så det är inte lätt att komma med inte...

Jobb 14-18.30 idag, och efter det blir det till affären och handla middag och hem och ha finmiddag med min man. Skulle gått på 30-års fest ikväll men skippar det, känner mig inte riktigt kry och sen så är det jobb hela veckan nästa vecka så har verkligen inte tid att bli sjuk tyvärr.

Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0