onsdag

Tatueringen gick bra igår. Vi hann dock inte alls så mycket som vi hade velat, så när ena delen av den var klar så kände vi att det inte var någon idé att börja med den andra och få den halvgjord. Så Martin passade på att fixa till två av mina gamla tatueringar. Mitt kasettband på vänsterarm, och min text på höger handled. Blev jättebra, och lite roligt att ha fått dem tillfixade! Jag visar er självklart bild när de har läkt lite och man ser hur de faktiskt kommer att se ut, för nu är det bara svullet haha!
 
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag är ju lite halvt handikappad i båda armarna eftersom tatueringarna är svullna och ömma, men något ska vi väl ta oss an. Fixat lite här hemma på förmiddagen, och säkerligen en promenad på eftermiddagen om regnet försvinner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0