06.33

Jajamen, 06.33 var alltså tiden som jag vaknade idag. Min mamma hade nämligen bestämt sig för att stå och blåsa håret precis utanför mitt rum så det lät som en tornado var påväg för att fånga upp mig och föra mig till ingemansland. KUL tänkte jag och blev skitförbannad.

Nu har jag krampaktigt legat och försökt att somna om, men kommit till den mogna slutsatsen att det faktiskt inte går. Så det är bara att hoppa upp, kanske ta en promenad innan frukost bara för att överdriva den här morgonen till fullo?!

Sålänge ska jag tänka på den goda fikan jag och Frida hade igår. Ett stort glas mjölk och kladdkaka med grädde, fast det ser mer ut som att Frida äter grädde med lite kladdkaka till haha.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vad gott! :)

2012-02-10 @ 15:03:06
URL: http://www.amandies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0