färdig

Provjobbet gick jättebra, både jag och chefen på cafét tyckte att det gick bra så det var skönt! Har fått frågan om vart det var jag provjobbade, men känner att jag inte vill säga det förens jag vet hur det gick. Jag får besked senast på onsdag, och får man det så börjar man den 13 februari. Så jag håller tummarna!

Nu har jag precis ätit och ska slappa lite, är supertrött efter alla nya intryck så blir nog en lugn kväll! Ska packa lite paket till alla som köpt grejer av mig på tradera, har faktiskt gått riktigt bra och jag har fått mycket sålt. Blir bara taggad på att lägga upp mer, superkul!

Vad hittar ni på, känns som det har varit lite tyst här på sistone?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller tummarna för dig!! :)

2012-02-02 @ 21:02:58
URL: http://sholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0