check

Idag har jag en liten lista som jag bockar av allting på, dels för att komma ihåg allt som ska fixas men också för att verkligen få det gjort! Listan idag ser ut såhär:

check! - Diska
check! - Dammsuga hela lägenheten + skaka mattor
check! - Ansiktsmask & Hårinpackning
update check!- Posta iväg det som jag sålt på Tradera samtidigt med en promenad
- Lägga upp lite mer saker på Tradera
update check!- Rensa under min säng
update halvt check!- Fixa klart min nya hylla

Det var väl ungefär planen för idag. En riktig fixardag helt enkelt, och jag har redan betat av några punkter! Så det är bara att sätta fart, men klockan är ju bara halv 4 än så länge. Får väl se om jag hinner klart med allt idag, men det borde jag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Vad kul att du gilla tipset :)

2012-01-24 @ 17:45:30
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: nina <3

fin blogg!

allt bra? :D

2012-01-24 @ 18:21:06
URL: http://ninamalmkjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0