godmorgon

Har vaknat lite då och då inatt av min kära hosta, så det har bara varit att gå upp och ta hostmedicin och sen försökt somna om. När jag vaknade vid 9 så kände jag att det fick vara nog, så tog lite hostmedicin, gick och la mig i sängen och tittade på det senaste avsnitter av Elsas Värld. Det är dock lite besvärligt när man har en karl som ska ta täcket och putta bort en med rumpan hela tiden, men det får man väl ta för han är ju mysig resten av tiden!

Nu ska jag se om jag kan få liv i pojken, och så ska jag hjälpa mamma med melodikrysset! En grej som alltid mamma & morfar gör varje lördag, och ibland så hakar jag också på. Det är lite mysigt då&då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0