good morning

Känns som att jag lever på sjukhuset nu för tiden, lite så. Idag har i alla fall B en läkartid kl 11, och självklart hänger jag med! Vi har haft lite roligt åt det nu här på morgonen, för det är vissa prover som han ska ta som inte känns så självklara alltid. Men det löser sig!

Efter det tänkte jag ta en liten second hand runda och leta efter ljusstakar till min nya hylla som fick följa med hem från IKEA häromdagen. Tänkte visa den för er när jag känner mig nöjd med hur den ser ut, just nu ser den nämligen ut som ett bombnedslag efter alla mina tester.



Saknar min lilla Semla som är i Thailand, hon har snart varit borta i 1 månad mitt lilla hjärtegos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0