trött tjej

Klarade av nästan hela listan som jag satte upp för dagen. Istället för att lägga upp saker på Tradera så rensade jag bland mina väskor, skor och den ena garderoben. Slängde en del och hittade ganska mycket som jag ska sälja! Så kommer lägga upp det imorgon istället, så det blir lite bättre ljus på bilderna!

Är helt slut nu efter rensningen. Det blev hela 6! påsar som jag bara ska slänga med massa gamla saker och slitna kläder&skor. Men det sjukaste är nog att det knappt syns någon skillnad sen innan när allt det där är borta. Det är lika mycket saker för det haha. Undrar om jag någonsin kommer känna någon "lättnad" i min garderob, den är ju aningen överfylld haha. Men jag klagar inte, älskar mina saker!

Nu blir det sängen för oss, men först ett avsnitt av How I Met Your Mother!



Mycket dam blir det när man rensar ur gamla lådor!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag älskar att rensa ut, det är en sådan bra känsla efteråt.

2012-01-25 @ 09:02:07
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0