app-jävel

Jag blir helt galen på att blogg.se-appen inte fungerar. Har försökt att radera appen och installera om den, men inget fungerar!!!! Jag har inte den tiden att sitta vid datorn hela dagarna, och därför har appen varit perfekt för mig. Jag har kunnat slänga in ett inlägg på spårvagnen på väg till jobbet eller till och med på jobbet, men nu... NEJ!
 
Om inte Blogg.se tar och fixar det här så kommer jag gå i protest och jag tror inte att jag är ensam om det. Läser fler och fler bloggar som tar upp detta, och även dem är frustrerade!
 
Jaja, just nu är jag i alla fall på jobbet (läs: tidsinställt inlägg) och kränger mackor och lemonader för fulla muggar. Är ni sugna på något gott så kan ni ju alltid svänga förbi Espresso House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0