19 juni

Då var 19 juni snart slut. Dagen har bestått av lite körkortsplugg, en massa fika med Elin och sen en massa umgåsande med min bästa My. Efter det lite handling med mamma som avslutades med en middag på O'Learys.

Jag har alltid älskat deras mat, men de hade ändrat menyn sen ett tag tillbaka och det jag beställde uppfyllde inte alls mina förväntningar! Plus att de hade tagit bort min favoriträtt som var pasta, kyckling, vitlöksbröd och en himmelsk chilidressing över hela kalaset. Tappade mitt humör när jag såg att den rätten var borttagen...

Nu blir det lite bloggläsning och sen sova. Imorgon har jag riskettan-kursen och sen blir det jobb!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0