365 dagar

Idag, 16 juni, är det exakt ett år sen jag och min klass tog studenten. En utav de bästa dagarna i mitt liv, och en utav de största upplevelserna man någonsin kommer att ha! Känns konstigt att det har gått ett helt år, känns som att jag inte har gjort någonting alls. Jag har ju jobbat, konstant sen jag slutade gymnasiet, så något har jag väl gjort men konstigt nog så känns det inte så. Är hur som helst väldigt glad över att jag har lyckats få jobb, det är många som fortfarande inte lyckats så det är inte fy skam!

Några bilder från studenten, ignorera min snygga min på sista bilden ville bara visa upp hur mycket grejer som min släkt hängde runt min hals haha. Helt klart en av mina lyckligaste dagar i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0