Sov gott

Dagen blev ju inte bättre när jag fick veta att min bebis Yenna var tvungen att akutavlivas. Hon har haft cancer i några månader, och nu var det inte längre något liv att leva för henne.

Sprang hem till min pappa för att följa med till veterinären. Många tårar har fällts och jag känner mig så tom. Det enda jag kan tänka på är när hon tog sitt sista andetag i min famn.

Jag älskar dig, och kommer alltid att komma ihåg dig som den knäppa spralliga hårbollen som du var! Du blev bara 7 år, och togs ifrån oss alldeles för tidigt. Hoppas du mår bättre i hundhimlen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fyy vad sorligt! :'(

2012-03-11 @ 17:42:20
URL: http://www.amandies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0