crazy night

Jag har haft den knäppaste natten på länge. Gick och la mig vid halv 12, kollade lite på Big Brothen och bestämde mig för att sova vid typ tio över 12. Hade jättesvårt att somna, tiden gick. Kollade på klockan och den hade hunnit bli kvart i 2, hade fortfarande inte somnat. Försökte sova lite igen, kollade på klockan, den här gången 4.

Vid det här laget så hade jag hunnit bli riktigt irriterad över att jag inte kunde somna. Foten gjorde skitont och ja, alltmänt inte kul. Fortsatte i alla fall försöka sova. Gav upp vid 6 då jag hörde att min mamma hade gått upp, så gick upp och pratade lite med henne och drack ett glas mjölk. Gick och la mig igen vid halv 7 för att jag var så galet trött, låg vaken till 8 då min mamma kom in för att säga hejdå och såg när hon åkte iväg.

Sen hände ett mirakel. Jag somnade!!!!! Jippi, äntligen. Så runt halv 9, då klarade jag inte mer tydligen. Vaknade vid 10 igen, bestämde mig för att inte gå upp och somnade om tills nu.

SKÖNT!

Har ni orkat läsa er igenom allt det här får ni en stor eloge, jag behövde bara skriva av mig. Nu blir det brunch!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag läste! SHIT! Stackars dig. Det är så irriterande när man inte kan somna. Jag åkte förbi ditt hem inatt och då tänkte jag faktiskt på om du sov eller inte! :P

2012-05-26 @ 14:57:12
URL: http://www.amandies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0