god morgon

Vaknade upp för någon timme sen till att solen sken in genom fönstret, men nu verkar den ha försvunnit vilket är supersynd! Sitter just nu och över på två låtar som jag ska sjunga på ett dop på lördag, har lite svårt att få in texten bara och det gör mig väldigt frustrerad då jag aldrig brukar ha problem med just texter. Det är bara att nöta vidare!

Idag blir det en tripp in till stan, ska kolla på en kjol på Monki som jag såg på deras hemsida. Hoppas att den är lika fin i verkligheten, då blir det ett köp direkt!

Här har ni den, vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Tove

Guud vad FIN! (den vill jag också ha<3)

2012-05-14 @ 12:14:58
URL: http://dintotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0