tisdag

Idag slappar jag, även om jag inte behöver det så behöver min fot det!

Jag jobbade första gången igår sen olyckan. Det gick bra och var svinkul att komma tillbaka och träffa alla stammisar och så. En stammis som vi har blev glad över att jag var tillbaka så jag fick faktiskt en muffins av honom! Däremot så mådde inte min fot så bra alls av att jobba. Fick superont efter ca 3 timmar och fick halta mig igenom resten av dagen med en smärta som inte var nådig. Idag när jag vaknade så har jag inte alls ont, det känns när jag går på den men inte när jag sitter still.

Tänker i alla fall röra på mig så lite som möjligt idag eftersom jag ska jobba imorgon igen. Har inte råd att förlora så mycket pengar som det faktiskt blir. 2 veckors sjukskrivning är mycket pengar, så det fick räcka med 1 vecka!

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0