tisdag

Jag har tappat dagsuppfattningen, trodde det var torsdag idag men oj vad fel jag hade! Tisdag är det ju såklart, och på schemat står en körlektion och sen jobb. Ute regnar det och jag har absolot noll lust till att gå ut idag, men plikten kallar. 
 
Läste ut boken "femtio nyanser av honom" häromdagen, tog mig två dagar att sluka den boken för jag var helt fast. Jag kan inte påstå att det är den bästa boken jag läst, inte heller är det den bästa historien men jag fastnade totalt. Så nu kände jag att jag inte kunde vänta till november och januari för att få läsa del 2 och 3 på svenska, så jag beställde dem på engelska och hoppas att de kommer imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0