vilken dag

Idag har varit den jobbigaste dagen på länge på jobbet, hade så sjukt mycket folk och det var konstant kö i flera timmar. Då blir man inte kaxig när man står där själv! Men idag tänkte jag att; nu jävlar, den här kön ska inte vinna över mig idag! Och det gjorde den inte heller, utan det var jag som kom utifrån den som en vinnare. Visst att jag är helt slut och att man inte ska behöva ta det där själv på jobbet, MEN jag fick så många komplimanger!
 
Ett gäng danskar som tyckte att jag var strong som tog hand om allt själv, att jag var otroligt professionell och effektiv och de tog mitt namn och nummer och skulle höra av sig till de högsta cheferna och berätta om hur nöjda de var. Efter ett tag kom det in två damer och en herre och när de fått sitt kaffe (och bulle såklart) så sa den ena av dem att hon tyckte att jag var så otroligt trevlig och inbjudande och var imponerad över att jag höll ett så glatt humör när det var så otroligt stressigt och i en pressad situation; så hon erbjöd mig ett nytt jobb! Hon ska ringa mig imorgon så ska vi prata vidare. Jag vet inte riktigt vad det jobbet innebär, antar att jag får mer information imorgon, men bara att bli erbjuden för att hon tyckte att jag gjorde ett så bra jobb gör mig sjukt glad! 
 
AHHH!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0