hej

Jag har haft en rejäl bloggdipp kan man säga, behövde nog tiden ifrån allt. Har knappt varit inne på facebook eller kollat min instagram de här dagarna heller. Helt enkelt en paus från att ständigt vara uppkopplad. Det var skönt och jag har myst med min karl, vilket var det bästa som hänt på länge!
 
Idag är jag hur trött som helst. Började nämligen jobba vid 5.30 imorse. VIP-frukost på HM stod på schemat och vi på Espresso House hade blivit inhyrda till att fixa frukost till 400 gäster samt stå och servera den inne på mellan 7-10. Så det blev en tidig morgon och vid halv ett när jag fick gå hem så kändes det som att man höll på att dö. Var konstigt att man hade jobbat ett 7-timmars pass när alla andra ska äta lunch. 
 
Åkte hem och sov 3 timmar och nu sitter jag och slappar i soffan. Blir en sån kväll idag helt enkelt. Det är jobb hela helgen lång, och imorgon väntar vi oss massa folk eftersom det är kulturnatten här i stan! 
 
Lång update om läget, men nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0