Stockholm

Var på en dagstripp till Stockholm idag med Elin, hade hur mysigt som helst! Fick med mig lite rolig shopping hem, men ärligt talat så tyckte jag att det var rätt så tråkig shopping i alla affärer. Weekday hade inget alls som föll mig i smaken, och där brukar jag alltid hitta saker.
 
Vi gick till Gamla Stan och käkade en urgod krämig pasta med renkött och ett gott glas vin. Hann även med att testa den nya Fruit Boostern på Espresso House som vi inte fått till vår shop än. Alltid trevligt att prova något nytt!
 
Tack för idag Elin!
 



 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken härlig dag! :) Jag tycker inte heller att weekday har fått in något fint så man blev inte så inspirerad där. Tyckte typ bara H&M Trend och Zara hade fått in snygga saker men jag var ju där i måndags när det öppna och då hade dem ju precis hängt upp allt nytt typ! Annars var det inte så mycket alls som var snyggt faktiskt.
Skulle vi ses imorgon förresten? :D

2012-09-02 @ 11:52:53
URL: http://www.amandies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0