Imorgon är det onsdag

men idag så är det ju tisdag för er som inte visste det!

Jag är hemma från skolan, känns inte så kul för jag vet att jag måste fixa lite saker där... Men jag orkar verkligen inte gå dit, tyckte det var jobbigt att gå från sängen till soffan så då ska jag väl inte försöka mig på en heldag bland massa folk!

Vad gör jag då? Jo just nu sitter jag och letar efter något vettigt att titta på på tvn, men det finns inget. Så ska nog sätta på en film, och hoppas på att jag somnar en stund! Har vaknat flera gånger inatt av att jag hostat eller inte kunnat andas och massa sånt strunt, visst är det fantastiskt att vara förkyld?! hahahahahahahaha låt mig skratta!


Nu: filmtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0