förstadie till panik?

sitter vid mitt alldeles för skitiga databord och dricker cola.
jag sitter här för att imorgon ska jag redovisa en bok.
en bok som jag läste i nian och som jag nu försöker komma ihåg.
jag tyckte det skulle vara en smart idé att ta en bok jag redan läst,
men upptäckte att jag ju faktiskt bara kommer ihåg de stora delarna utav den.
jag kommer ju knappt ihåg några bra citat som jag kan läsa upp...
så är i ett förstadie till panik.


annars då?
jodå, jag är fortfarande sjuk och inatt ska jag sitta uppe till 12 och se ifall h&m's kollektion släpps inatt eller imorgon på morgonen. plus att jag måste se grey's anatomy ikväll med!

det påminde just mig om att idag så är det en vecka sen vi hade vår konsert med ungnt.
en vecka, fan va snabbt det gått. eller? NEJ
det känns som att det var typ en månad sen den var, och så var det bara en vecka...
TRÖTTSAMT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0