ska sluta

Jag ska sluta bry mig!

Visar inte folk att de bryr sig om mig, då ska jag fan inte bry mig om dem! Jag ska också sluta med mitt enorma behov utav skitsnack, eller jag kommer nog inte sluta helt men kommer bara prata med dem som jag vet att jag litar på!

Sen ska jag totalt sluta bry mig om vad alla andra gör. Det är upp till dem, men jag tycker verkligen att folk borde tänka innan de agerar! Jag är trött på att få ta all skit, men nu är det slut med det!

Jag ska bli stål-Hanna! Ska inte ta åt mig av något, ska inte lägga mig i, ska helt enkelt sluta bry mig!

Då vet jag att min pojkvän blir glad i alla fall, han tycker nämligen att jag lägger mig i hans liv för mycket och det är ju SÅ dumt av mig.

Nu skiter jag i det här.

För bövelen! HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0