time for some party (?)

Eller ska jag säga barnkalas?! haha. Ska snart bege mig till Krokek där jag ska hjälpa till lite innan kalaset börjar. Som jag skrev igår så är det ju min systerdotter SELMA som fyller år! Hon är den bästa!



Här är en bild ifrån när jag var barnvakt för några veckor sedan. Knäppare unge får man leta efter, men det finns bara kärlek där!

Kan inte riktigt fatta att hon redan är 3 år, det känns rätt så sjukt. Kommer ihåg dagen då hon föddes, och det känns som typ ett år sen... Men alla växer väl upp antar jag, och det ska bli kul sen när jag får ta med henne på stan när ho börjar intressera sig för kläder och sånt hihi!! Jag köper redan massa kläder till henne, alla presenter hon får av mig är kläder. Hon tycker väl kanske inte det är det roligaste, men det gör minsann moster Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0