hungrig

På tvn visas Vem vet mest och jag sitter och svarar på alla frågor. Kommer ni ihåg när jag var med i det programmet? Det gör jag, och det var kul! Jag svamlar väldigt mycket just nu för att jag har blivit så galet hungrig, men får inte tag på mamma så kan inte veta om jag ska laga mat eller om hon ska göra det och jag börjar bli galen haha. Hoppas hon kommer snart!!!!

Nej, vad i tusan ska jag hitta på för att ignorera denna kurrande mage? Måla naglarna kanske, men då måste man välja färg och det är ju jobbigt. Duscha kanske, nej men då måste man klä av sig och hålla på... Alldeles för jobbigt. Så jag får väl helt enkelt sitta här, och svara på frågor till vem vet mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0