ord

Har precis kommit hem efter sista skoldagen för den här veckan. Jag känner mig jättekonstig idag, helt deppig och bara nere. Men jag vet ungefär vad det beror på, så då kan man väl tillåta att det är så. Jag är en sån person som måste smälta saker, jag kan inte bara skratta bort dom eller så utan jag måste verkligen tänka över allt och ta in det så att det känns bra liksom. Hur är ni?

Just det, skickade precis in min första ansökan till folkhögskola precis nyss. Nu är det inte långt kvar, och jag känner hur nervositeten börjar smyga på! Men det är bara att köra på, går det inte så går det inte! Då får man väl hitta på nått annat med sitt liv.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av glee och tycka synd om mig själv att jag är ensam. Saknar Benjamin något fruktansvärt mycket, det är inget roligt att vara själv!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0