söndagstristess

Söndagar har verkligen en tung känsla, vare sig man gör något eller inte. Det är konstigt att man alltid kan känna att det är söndag liksom. Själv sitter jag hemma och har så tråkigt att jag snart börjar skrika tror jag. Jag har läst alla bloggar, kollat facebook 100 gånger på en kvart, kollat om det finns något roligt i kylskåpet (svaret på det var nej) och nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra. Kanske läsa en bok?

Övningskörningen gick jättebra, det känns verkligen att det går framåt! Idag tänkte jag verkligen efter eftersom det var andra bilar runtomkring mig som skulle förbi och allt och jag fick många möten. Så det börjar kännas bra igen med bilkörningen!

Kanske att jag ska stänga in mig i mitt rum, sätta på superhög musik och prova massa kläder... Vet ju dock att när jag väl står där så kommer jag tycka att jag inte har några kläder. Så kanske skiter i det helt enkelt, blir ju faktiskt vad blir det för mat för tv4 plus om fem minuter. Per Morberg får bli mitt sällskap för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hoppas ni får det awesome här hemma i Sverige :) Imorgon beger jag mig till USA och jobbar där i 1 - 2 år :) TEHEE ^__^

2011-03-20 @ 20:59:04
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sannie

Hoppas ni får det awesome här hemma i Sverige :) Imorgon beger jag mig till USA och jobbar där i 1 - 2 år :) TEHEE ^__^

2011-03-20 @ 20:59:15
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sannie

Hoppas ni får det awesome här hemma i Sverige :) Imorgon beger jag mig till USA och jobbar där i 1 - 2 år :) TEHEE ^__^

2011-03-20 @ 20:59:39
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0