utbildningar hit&dit

Jag har den senaste tiden verkligen börjat älska matprogram på tv! Just nu så är det ju Sveriges mästerkock, och jag sitter bänkad!

En annan sak som jag också precis gjorde var att jag anmälde mig till två högskolor, till journalist utbildning med inriktning på mediateknik. Jag tror inte att jag kommer in, men jag kände att jag förlorar ju inget på att söka om jag nu inte skulle komma in på någon musikutbildning! Alla dessa skolor och utbildningar man ska hålla koll på gör mitt huvud extremt tungt, och jag känner mig bara förvirrad!

Förövrigt så vill jag säga ett jävla MEGAgrattis till Jenny, Lovisa och Joakim i min klass som kom in på musikhögskolan i oslo! Så himla kul för dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0