ARG!

Jag fixade ihop hela synth "anläggningen" för att jag skulle öva in alla snurrgrejer som jag ska göra i musikalen i skolan, jag har aldrig fått öva på det och det ska sitta imorgon för då har vi rep hela dagen...



Såhär såg det alltså ut när jag hade plockat upp allt... Sen så upptäckte jag att där man skulle sätta in hörlurarna så var man tvungen att ha en större adapter eller vad det heter och jag har ju ingen sån hemma! Fy tusan vad jag blev förbannad, dels för att jag hade släpat hem allting och det är astungt och för att jag kommer få skäll imorgon eftersom jag inte kommer kunna mina grejer...

Får väl sitta och sura tillsammans med min exklusiva middag



Köttbullar, stuvade mackaroner och champagne. gÅtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0