idol

Vad tyckte ni om Idol igår då? Jag tyckte och har från början tyckt att Molly & Moa är de bästa (Molly är dock helt klart BÄST!). Båda gjorde riktigt bra framträdanden igår om man jämför med andra.

Så vem tyckte jag skulle åka ut? Jo, jag tyckte att Linni eller Roshana eller Denise skulle åka hem. Gillar inte alls deras sätt att sjunga eller uppträda och har stört mig på dem enda sen audition-avsnitten.

Kändes bra att Roshana åkte ut, en som jag ville skulle åka ut! Blir ju bättre ifall de dåliga åker ut i början så att det bara är de bra kvar i slutet. Det är inte alltid det är så, utan ofta har det känts som att många har gått vidare på grund av sitt utséende.

http://www.dt.se/image_processor/1.3977527.1317967790!/image/2280272636.jpg_gen/derivatives/normal/2280272636.jpg?maxWidth=164

Hejdå Roshana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0