inte som jag trodde

Dagen blev inte alls som jag trodde och hade planerat. Imorse fick jag ett samtal om att min chef har skadat sig på jobbet (lite läskigt är att jag faktiskt drömde inatt att vi hade en olycka på jobbet...) och de ville att jag skulle hoppa in och jobba direkt. Nu kunde jag ju inte det eftersom jag skulle ha körlektion, men åkte och hade lektion och sen direkt till jobbet. Där huserade jag sen till ca 18 och nu är jag hemma och död som en klubbad säl! Blir jobb imorgon också eftersom min chef måste vara hemma och vila, så ingen ledig dag alls den här veckan heller. Mitt huvud börjar bli lite slitet och jag är trött i kroppen. Haha!

Nu blir det en långdusch och sen lite tv-tittande innan sängen kallar. Blir ingen kul bloggning nu känner jag, inspirationen ligger på noll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0