saknar att jobba

Sen jag slutade på Media Markt, vilket jag gjorde den 8 januari så har jag jobbat 3 dagar på mitt extrajobb. 3 dagar på mer än 1 månad, jag dör! Känner mig rastlös hela tiden, visst att det är skönt att få sova på morgonen (de dagar man kan!) men annars så är inte det här med arbetslöshet något för mig måste jag säga!

Har hittills gått på två intervjuer, varav en jag också fick provjobba på, men efter det har jag inte hört något mer. På tisdag har jag en till intervju och idag ska jag ringa till Kolmården för någon telefonintervju. Visst, det är skitbra att få intervjuer för jag vet att det är många som inte ens får det men jag vill ha mer! Jag vill ha ett jobb som jag kan gå till och trivas och sysselsätta mig själv med!

Förbannat vad det är tråkigt att vara hemma. Nästan så man börjar sakna skolan lite, bara för att man var tvungen att gå dit och göra något...

Nej, det här året var året då jag skulle ta tag i saker. Right?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Känner precis sådär. Visst, jag har ju ett jobb att gå till men jag hade ju helt andra planer efter studenten som jag inte tagit tag i. Blir stressad av bara tanken på att det snart är 1 år sen som vi tog studenten typ.. :S

Men det blir nog bättre snart och jag tror absolut att du kommer att få nåt jobb snart! Du är så duktig som söker massor och det kommer löna sig för dig snart! :)

2012-02-10 @ 15:05:30
URL: http://www.amandies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0